Porucha
Zbrojíte motor před dalším výkonem. Kvůli náhlé poruše vozu 809 musíte rychle otočit "Hradec a zpět"
Trainset: porucha.pdf (10,8 kB)
Download: jak_310_porucha.apk (5,6 kB)
Os 3464 Opava - Krnov; Os 3572 Krnov - Jindrichov ve Slezsku
Začínáte na Os 3464 z Opavy do Krnova, kde odvěšujete vozy a pokračujete jako Os 3572 do Jindřichova. Čeká vás jedna pomalá jízda a historická souprava v Třemešné. Přeji příjemnou projížďku.
Trainset: Os3464 - Os3572.pdf (11,1 kB)
Download: jak_310_os3464-os3572.apk (10,8 kB)
R 885 Jeseník - Ostrava Svinov
Vezete pravidelný rychlík č. 885. Z důvody výluky pouze v úseku Jindřichov ve Slezsku - Opava Východ. Protože je neděle, je souprava z Krnova (Olomouce) poněkud netradičně posílena.
Trainset: R 885.pdf (18,9 kB)
Download: jak_310_R885.apk (11,2 kB)
Odklon - R441 EXCELSIOR, Cheb - Košice
Čtvrtek, 25.6.2009. Kvůli nočním povodním na novojičínsku je neprůjezdná trať z Ostravy do Olomouce. Některé spoje jsou odřeknuty, jiné jezdí odklonem po trati č. 310 přes Krnov a Opavu. Vy vezete R 441 Excelsior po odklonové trase z Olomouce do UŽST Opava východ. Pravidelný provoz je podle letošního GVD, odklonový provoz podle situace z 25.6. Přeji všem šťastnou cestu, i když kvůli sedmihodinovému zpodění vlaku asi příliš klidná nebude...
Trainset: použité vozy.pdf (20,6 kB)
Orientační jízdní řád: orientační SJŘ.pdf (13,3 kB)
Download: jak_310_odklon_opraveno.apk (17,6 kB)
Sp 1628 Krnov - Olomouc; R 825 Olomouc - Opava Východ
V první části vezete pravidelný spěšný vlak z Krnova do Olomouce, v druhé vezete rychlík z Olomouce do Opavy Východ. Aktivita je vytvořena podle GVD 2008/2009. Pro správný chod opravených aktivit si ještě stáhněte motorový vůz OKD 810-192 z jackových stránek a vůz pro přepravu jízdních kol Ddtax. Nebo můžete vše nahradit v prográmku ConBuilder. Všem přeji příjemnou jízdu po této krásné trati...
Trainset: použitá vozidla.pdf (11,3 kB)
Download 1. část: jk_310_sp1628_opraveno.apk (11,2 kB)
Download 2. část: jk_310_r825_opraveno.apk (14,3 kB)
Obrázky z aktivit: screeny.pdf (3,3 MB)
